Isabell - Idag

Hej.

Idag var jag på stallet 10:50. Fotade lite hästar. Jag ska lägga ut bilderna senare. Ballad och Laura var typ helt galna! HAHA! Men de har ju stått ganska länge så det väl ganska förståerligt! ;)

På ridningen ville alla ha hoppning, men det fick vi inte... Men vi hoppade galoppsprång iaf över två bomar! =)
La Vena tyckte väl att det var ganska kul. =) Vi gjorde också skänkelvikningar. och det äger hon ju på! =D
Vi jobbade också mycket på volterna. Då var hon över spidad i galoppen, men när vi galopperade och hoppade över bomarna var hon inte det ??

jag tog det lungt igår och idag var det inte heller så jobbit. Så vi får se hur hon är imorgon. Och det kommer också bilder ifrån när jag red idag. Snälla Amanda fotade när jag red. TACK! =D

Efter det hämtade mamma upp mig och då åkte vi till Royal. Så då ska dom ta hem ett par ridstövlar som jag ska köpa. Sen så hittade jag också en schockemöhle huva i grå i stl: Full som jag velat ha ganska länge nu! =D Måste köpa den! Eller så ska jag önska mig den när jag fyller år. Vi får se hur det blir. Sen gick jag och mamma tvärt på stan. Vi båda köpte en filt var. Jag köpte en billig som finns i olika färger på Åhléns för bara 49:- Den ska jag ha på La Vena. Hon har ju ganska känslig rygg och börjar frysa lätt om den. Så jag ska ta på henne den imorgon. Mamma köpte en filt som hon velat ha och nu var det ju 50% =D den var jätte dyr innan.

Men nu ska jag packa och sen dra iväg till Lisa, för jag ska sova där. =D Det kommer bli singstar, dator och tv/film. Kanske kommer det bilder? Who knows? =O ;)

Hejdå PUUSSSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback