Isabell - Julklapp!

Hej! Det här sakerna fick jag i julklapp i år! Renen och zink hjärtat fick jag av Mia (min kusin). Hon vann dem i julklapps leken. Vi dullerade på zink hjärtat som mamma hade köpt! De ville vi båda ha! HAHA! Men då fick jag ju ett objektiv + en likadan kamera väska som jag redan har, så då fick hon den och då fick jag zink hjärtat! xP
Sen frågade Peter mig om jag ville ha renen, (Mias kille) så då fick jag dem båda som jag ville ha! =D

                       T A C K  F Ö R  A L L A  F I N A  J U L K L A P P A R ! !



· Ridtecke
· Lädergrimma
· Grimskaft
· Godis
· Ridhandskar
· Engelsk ordbok
· Tidningsställ
· Tre par örhängen
· Två ringar
· Skrivblock (Jag, Miranda & Floyd)
· Ren som går att hänga i julgran
· Gamla trådrullar med en spets
· Zinkhjärta som går att hänga upp
· Tajt klänning/tunika
· Nikon objektiv 55-200 mm
· Armband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback