Lisa - foderhäst

Idag var jag ju i stallet, vi red dressyr! det gick bra:) Deviz var fin♥
Mamma hämtade mig från stallet senare och då passade jag på att tjata om en foderhäst till mig, men ni kan ju gissa hur det gick.. jag försökte ju iaf.
Jag tycker faktiskt att jag borde få en, alla får ju typ en foderhäst men inte jag. Jag får helt enkelt fortsätta min tjatning och se hur det går haha.
Imorn på julkursen har vi också dressyr och sen är första kursen slut.. men då går ju jag en till så!:D
Men jaa, ni får ha det så bra så skriver jag senare, jag tänkte lägga ut mina julklappar.
Kram & Puss(L)

Kommentarer
Postat av: sara

men vad har du för argument till din mamma då? :) har du testat att vara medryttare?

2010-12-28 @ 22:42:47
URL: http://sssam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback