Lisa - uppesittarkväll

Hejhej Lisa här!:)
Jag tänkte berätta lite om mig själv för er som aldrig läst bloggen!
Jag är en 15årig tjej som älskar hästar<3, jag rider på SRK (skellefteå ridklubb), där finns min favorit ponny KIT han är en 17årig valack som är en korsningsponny! Jag går iaf julkurs på stallet nu där jag rider DEVIZ en 20årig valck som är en stjärna inom dressyr!:)

Idag på stallet var första dagen av julkursen även första gången jag red Deviz, han var asfin, men väldigt seg och jag hade inget spö, men imorn ska jag ha det och då blir han asfin får vi hoppas!

Asså jag har iaf inte fattat ännu att det är julafton imorgon, haha har ni det?:P jag taggar asmkt tills julafton!
Jag, mamma och min lillebror Casper sitter nu och kör bingolotto, ingen bingo än men snart;) haha
Men det var väll lite om mig, jag och Isabell kommer iaf att blogga hära så LÄS & KOMMENTERA!!!:D:D

Läs även min egna blogg: HÄÄÄÄÄR!
Och Isabells blogg: HÄÄÄÄR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback