Helgen..

Fredag I fredags efter middagen vid klockan 20:00-21:00 följde jag Lisa, Casper och hans pappa till inne tältet där det är konstgräs på norrvalla. Där skulle dem fota Casper. Hans pappa håller ju på med discgolf och har varit en av Sveriges bästa och tävlat utomlands i typ USA och så. Dom skulle iaf fotografera Casper när han kastade lite och hade på sig lite olika slags kläder med deras märke på. De filmade lite också. Han ska ju typ bli på ett omslag i USA om det! =D Coolt vah?!?!

Medans de gjorde det spelade jag och Lisa fotboll och höll på och skratta ihjäl oss åt massa saker. Sen så kastade ju jätte många discgolf där inne. Sen fick vi veta att dem skriker four om dem håller på att träffa någon, sen så skrek någon det och jag och Lisa bara kastade oss ner på marken och höll för huvudet och försökte skydda oss! HAHAHAHAHHAAH!!! Lite vi skämde ut oss!! Satan vad vi skrattade då!! x'D

Sen åkte vi hem till mig och hon sov över.
Bilder från tältet kommer.

Lördag I lördags åkte jag och Lisa in till Bureå och hon red Miranda och jag Floydigubben♥
det gick bra. Han var ganska pigg, men lyssnade bra om jag ville både bromsa och öka. Ibörjan var han väl lite väl pigg och vill små trava lite då och då. men efter vi travat och värmt upp och gjort skänkelvikningar, ställt åt olika håll m.m så var han super fiin! Lyssnade mycket bättre också! Men sen i galoppen gick det piss! Han bara drog iväg och jag hade inte mycket att säga till om.. Fick knappt stopp på honom. Eva sa sen att han inte hade varit ute så mycket heller, så då kan jag ju förstå varför också.. Sen när vi nästan var vid stallet blev han tvär rädd för något och gjorde ett skutt åt sidan och brallade iväg lite, men det gick bra. Sen efter jag gjort iordning kvälls och morgon maten + hö, mocket osv så kom pappa och hämtade oss.

När jag kom hem duschade jag och gjorde mig klar för att sedan åka vidare till Jimmy. Vi såg den tråkiga hockeyn och sen kom två kompisar till han. De spelade lite nhl och jag satt i en säng och smsade hihi. Sen myste vi väl bara resten av kvällen.

Söndag Idag vaknade jag typ 07:40. Det var ju lite jobbit, för han sov juh haha... Sen vaknade jag igen vid nio, sen somnade jag om igen och vi klev upp vid tolv typ. Då har vi bara ätit frukost och varit ute lite och kollat på tv, sen åt vi en tidig middag vi tre, hehe.

Mamma hämtade mig vid 16:00-16:30 nån gång och när jag kom hem har jag bara suttit vid daton och läst bloggar, fb och typ inget mer. Imorgon blire ju iaf sovmorgon som vanligt iaf, så det är ju skönt. Plus att vi slipper engelskan, så då får vi sluta 13:50. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback