Isabell - 12:00

Hello!

Idag hade inte vi någon NO, så då skulle vi få en hemuppgift ist och sen så skulle vi få sluta ist. Men då har vi en en komp vi ska ta ut från SO:n också, så då fick vi sluta före lunch! =D 12:00! Det var härligt de!

Jag och Lisa gick och åt på Subway och sen gick vi och kollade och provade kläder på stan. Jag hittade en beige tröja som jag la av till imorgon, en marinblå shorta, en beige melerad sjal och ett halsband jag ville ha (Hittade ingen bild på halsbandet). Men jag köpte inget av det. Men jag köpte de där hängselbyxorna! =D Och de kostade ju igentligen 399:-, men då fick jag 30% rea så då kostade dem bara 279:-! =D

De jag vill ha
Bilder lånade från google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback