Isabell - Äntligen hemma!!!

Hejsan alla underbara läsare! ♥

Då var man äntligen hemma då!
Jag har då haft det riktigt härligt i Hemavan med familjen, och bra väder har vi också haft för det mesta! Har även solat där borta och solen är ju mke starkare där, så jag råkade bränna mig lite hehe. Men brun blev jag då verkligen!

Sen så har jag ju varit i Långträsk också! Åkte dit direkt efter Hemavan igår och sov där till idag. Vi hade trevligt där borta och det är så fint och mysigt! Det var länge sedan jag var där när det inte var någon snö där! Sist jag var där när det var sommar/vår var när jag var typ 6 år. Vi far alltid dit till påsk och pimplar och kör skoter, men det kunde vi ju inte nu då.. Men, men.

Jag är då äntligen hemma nu! Ska gå och duscha med silverschampo nu och sen äta middag sen kommer Amalia!! =D Så det kommer bli en härlig och rolig kväll med en helt underbar vän! ♥

Hörs senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback