Isabell - Dressyr tävling!

Hejsan.

Igår efter skolan gick jag in till stan med Lisa.
Sen kom Amalia in till stan, men Lisa tog bussen
hem då. Jag och Amalia gick och kollade på stan,
sen gick vi och åt middag på Subway. Efter det
följde jag henne till MakeUp-Store, för hon hade
pressentkort där, så då kollade jag på när hon blev
sminkad. Så det var kul. Sen åkte hon hem och Lisa
kom in till stan för vi skulle se på bio! Så jag tillbringade
typ hela min dag på stan! =] Vi ville se Big Momma eller
Red Riding Hood, men dem hade inte kommit ut på bio
än.. Så vi såg Scream 4! Den ägde!!!!! Rekomenderar
den verkligen!! Sen sov jag hos Lisa.

Vi vaknade typ 10:00 och då gjorde vi oss klara, fikade
och allting och sen åkte vi iväg till stallet och kollade på
dressyr tävlingarna som var! Det var super kul att se på!
Träffade även Tove. =]

När jag kom hem duschade jag och har inte gjort så
mycket. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Eller jo jag
ska ju packa förresten. Jag ska ju till Hemavan imorgon.
Vet inte hur min uppdatering kommer att vara, så ifall att
så får ni tjata på Lisa! Jag far imorgon och far sedan vidare
till Långträsk, så jag är nog hemma på fredag eller lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback