Isabell - Floyd! =D<3

Hejsan!

Typ en timme efter middagen undrade pappa
om jag ville följa honom ut och springa, så jag
följde med och det gick bra, och han blev typ
impad att jag hängde med så bra och sprang
nästan ifrån honom lite då och då. Fast mina
vader var inte med på samma bana... De drog
typ ihop sig direkt när vi skulle börja springa...
Så jag var tvungen att sträcka ut dem några
gånger. När jag kom hem tog jag en dusch.

Sen bara för en liten stund sedan ringde Eva och
undrade om jag fortfarande var intresserad av att
rida Floyd (Hästen jag provred isommras). Och jag
sa såklart ja! Hon kunde inte lova någon bestämd
dag, men hon skulle vara borta några helger nu, så
då kunde jag ta honom några lördagar. Så jag ska
åka med henne hem på torsdag så ska hon visa mig
alla grejer och foder osv. För det var ju så länge sedan
jag var där, såd et är nog bra om hon visar allt igen.
Så det ska bli skit kul! Då kommer det nog bilder och
ska höra med Lisa om hon vill följa och ta Miranda så
kan vi rida ut tillsammans.

Snart kommer Lisa så ska vi se Desperate Housewives.
Sen ska vi till henne och se Big Brother och äta lite gott!
Nu är hon visst här ;) Tänkte hinna göra lite läxa innan
hon skulle komma, men inte då, HAAH! Får göra det i
pauserna.

PUSS!


 

(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback