Isabell - Härlig dag!

Hejsan! =]

Idag hade vi två nationella i engelska, och det gick väl ganska bra.
Sen hade vi bara idrott och musik, sen slutade vi då klockan 14:00.

Sen gick vi ut och solade lite på skolan medans vi väntade på att Lisas mamma skulle hämta upp oss. Då åkte vi till Coop för att hennes mamma skulle handla lite, och duktig som jag är köpte jag inget godis! =D
När jag kom hem har jag typ inte gjort något. Satt mig just framför datorn och kollade på hästar till salu på hastnet. Det är verkligen en bra hemsida! den är båda kul och enkel att förstå! Så den rekomenderar jag verkligen! =D

Ikväll ska jag vara med Lisa och hon kanske ska sova här eftersom jag och hon ska rida imorgon. Jag tar Floyd och hon följer med på Miranda. Så det ska bli kul! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Hur mår du? :)

2011-04-08 @ 21:40:21
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback