Isabell - Härliga sommar!

Hejsan.

Jag sov ju hos Amanda igår och vi hade super kul som vanligt! Vi sjöng, såg på film, fotade så det kanske kommer upp nån bild senare och nån nu kanske och åt god mat och efterrätt! Men... Vi gjorde ju också efterrätten. Det var kul. Särskillt när jag gjorde grädden... HAHAHA! Jag skulle vispa grädde med en konstig elvisp i en liten burk där grädden var i. Sen vad tror ni jag gör ?? Jo, såklart släpper jag burken medans jag vispar så det bara flyger grädde över HELA mig och HELA köket!! HAHA! Inte duktig! Satan va vi skratta!!!

Idag när vi vaknade åt vi frukost och sen gick vi ut och spelade tennis på gatan. =]
Åt lunch där, det blev hamburgare. Sen kom mamma och hämtade mig, så nu sitter jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. =/ Förutom att jag måste sätta mig och göra klart heeeeela läxan idag... Kommer bli jobbit..


Bjuder på lite bilder från igår..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback