Isabell - I Bureå

Hej er!

Efter skolan hämtade Eva upp mig på skolan. Vi åkte hem till dem först och medans hon bytte om gick jag ner till hagen och gick in till Miranda. Nu har jag ju inte varit där på typ tre veckor.. Saknar ju min mjukis♥
Stod där och hälsade på henne. Dag körde Rist inne i hagen.

Sen gick vi till stallet där Floyd står. Hon visade mig vart alla saker var och vad jag skulle göra på lördag. sen gick vi och hämtade in Floyd och tog på han ett träns, sen fick jag gå med honom tillbaka med honom till deras gård där Miranda och Rist står. Vi hade en bil bakanför oss ett litet tag och då blev han ganska spänd och ville gå framför mig, som om han ville ta skydd bakom mig, haha! sen skulle Eva ta emd sig en soptunna (en sån där man rullar) och då blev han mer rädd men samtidigt nyfiken, haha söt hästen!^^ Han stod där och frustade och små gnäggade. När vi var framme last tränade vi han. Sen kom mamma och hämtade mig. Så nu är jag hemma och sitter framför datorn. Vi ska få främmande snart och sen kanske jag och Lisa far ut och springer.
Bilder från idag hos Floyd kommer. Ni får en gammal så länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback