Isabell - Kalas

Hejsan!

Idag vaknade jag och Lisa klockan 09:50 men
steg inte upp förrän en timme senare, hihi^^
Vi höll på att skicka massa låtar till varandra.

När vi klev upp gick ci till köket och tog oss lite
tacos. det var gott. Sen gick Lisa hem och jag
gick och duschade och bytte om. Nu sitter jag vid
datorn och läser bloggar, musik och dricker lite
läsk. Sen så är mamma på stan med Amalias'
mamma. men hon kommer nog hem snart.
dröjer nog inte så länge eftersom vi ska på kalas
klockan 15:00, så vi ska vara klara 14:30. Min
farbror fyller år, så vi ska på kalas. Så det blir ju
kul! Då får jag ju träffa mina älskade kusiner
eftersom jag inte träffar dem så ofta. Så det ska
bli kul!! =D Mamma sa att dem skulle bjuda på
massa pajer och då blev jag jätte glad! För jag
tänkte just på det imorse och blev sugen på det
och jag hoppas att dem bjuder på deras goda
laxpaj! Men mamma trodde det, så det är väl
bara att hoppas då, hahaha! xD

Nu snart så ska jag gå och sminka mig och fixa
håret, men först ska jag kolla på skor på mode-
kungen och kolla lite på Gina Tricots hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback