Isabell - Kvällen är här..

Nu är det snart sova dags för mig då.
Jag tänkte göra tidig kväll idag också som typ alla andra dagar, det känns som skönt att gå och lägga sig tidigt. Har ändå typ inget att göra nu när jag är uppe.

Glömde då SO:n på skolan både igår och idag, så jag får ta hem den över helgen ist och göra klart den. Ojojoj, det är så himla mycket just nu.. Precis när jag inte har nån ork kvar.. NO-Prov, flera tyska-Prov och då SO-Inlämningen då också.

Pappa undrade då om jag vill fara och rida något i helgen, men vi får se. Isf tror jag jag vill fara till Madonna, annars blir det nog Miranda, men vi får väl se om det blir något över huvud taget.

Ska typ gå och borsta tänderna nu och gå och lägga mig. Ni får ha det så bra.

-Godnatt, Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback