Isabell - Lagat mat :)

Hejsan allesammans!

Idag var det både sovmorgon och slutade 13:40! Riktigt härligt!
Jag och Lisa gick in till stan medans vi väntade på bussen. Gick in på BikBok och kollade om några höga jeans shorts. Tycker det är så jäkla snyggt just nu som sommar klädsel. Måste införskaffas! Hann inte prova nått par för bussen gick nästa då.. Men jag ska in nån dag och prova. Men inget par kommer säkert inte att passa... Inget jeans par passar ju på mig.. Iaf inte jeans shorts! Men vi får hoppas. Köpte bara en dricka, men INGET godis!

Jag följde Lisa hem och hos henne solade vi hela dagen! Det var ju så skönt och fint väder! Vi fikade lite medans vi solade och lyssnade på bra musik. Så nog har man fått lite färg på armarna och ansiktet! =]

Sen gick jag hem och här hemma har jag lagat middag. Det blev korv stroganoff! De e ju gött! Det var ju som ett tag sedan man åt.

Efter middagen (Ska äta nu) ska jag ut och springa iaf. Men skit Lisa skulle ta en annan runda, så jag far med pappa om han ska med annars springer jag själv. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback