Isabell - Mätt!

Hejsan, kan ju bara meddela att jag är proppmätt! Typ spyfärdig!...

När jag kom hem från skolan hade jag knappt ätit nått på skolan, så när jag kom hem fikade jag sen typ direkt efter det åt jag middag, så jag kommer rulla fram, hehe. Efter skolan idag följde jag Lisa in till stan. Vi kollade på bikinis och jag kollade även efter att par solglasögon som jag vill ha och jag hittade ett par för bara 99kr! =D Lisa letade stora ringar =]

Nu sitter jag vid datorn och ska väl snart börja med läxan. Läser bloggar just nu. Ikväll blir det då att se Desperate Housewives. På fredag skulle vi ha kalas för mig med släkten och så, men då kunde inte så många komma, så då ska vi fira mig och mina två kusiner och kanske min faster också, samtidigt i Maj eller Juni i ena min kusins mysiga torp!! Kommer bli skiit kuul!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback