Isabell - På middag

Hejsan.

Idag var vi ju på kalaset och jag hade jätte trevligt!
Vi åkte hem vid 19:00, för vi skulle på middag. Snacka
om att man var mätt sen! Amalias mamma kom iaf och
hämtade upp oss och sen har jag haft en trevlig kväll
med henne! =]

Hennes stora syster hade då massa kläder som hon inte
kunde ha eller använde längre, så då fick jag gå och
plocka ut de jag ville ha. Jag brukar få ärva kläder av
henne. Vi har typ samma storlek, så jag hittade en massa
fina kläder jag tog hem! Kan göra lite outfits imorgon med
kläderna. Jagg och mamma tog iaf bussen hem 23:28, så
vi var typ hemma 23:40. Så då har jag bara provat
kläderna och gjort lite av idrotts läxan! =] Duktig som jag
 är! Nu gör jag då inte så mycket. Har bara läst lite bloggar,
smsar och lyssnar på musik. Ska gå och lägga mig snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback