Isabell - Trååååååk

Hejsan =]

Idag hade vi inte heller någon teknik eftersom våran lärare är i Florida. Så vi fick sluta 13:50 =D jag och Lisa har då ba skrattat hela sista lektionen. Och jag slog huvudet i en blomkruka... =/ HAHAHA!
När jag kom hem åt jag middag och sen bar det av till stallet, men det berättar jag mer om sen.

När jag kom hem skulle jag hjälpa mamma att hålla i våran katt Emma medans mamma skulle spruta in nå klegg i hennes mun med en spruta för vi har varit till vetrinären idag, eller mamma har. Och det gick väl bra tills mamma sprutade på mig... HAHAHA! Det tvär kom för det var inte så mycket kvar i sprutran plus attd et hade samlats mycket luft där i och då sprutade det över hela min haka och halsen och lite i håret! inte glad! Fast skratta som fan gjorde vi båda två! HAHAH!! ;)

Sen skulle vi byta och då råkade jag göra samma sak, fast då råkade jag spruta på hennes arm, men lika mycket skratt blev det då haha! Sen imorse blev vi stoppade av polisen för att bilen hade rullat lite vid en stoppskylt och inte stannat helt, så då fick hon böta 1000 spen!?... Men många mer blev också stoppade och fick böta.
För de hade satt upp gömda kameror.

Nu sitter jag här vid datorn, smsar, msn, och lyssnar på musik. Kommer nog ha tråkigt resten av kvällen... Får väl kolla om det går nått som är värt att se på tv eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback