Isabell - Ut och springa!

Hejsan. =]

Idag när jag kom hem efter skolan har jag fikat lite (måste verkligen sluta proppa i mig massa go fika.... -.-'), sen satt jag mig framför tv:n och datorn. Jag läser bloggar och lyssnar på musik.

-

Nu ska jag nog kolla lite och leta på datorn vad jag önskar mig när jag fyller år! Då ska vi se om vi hittar något ;) Eller det är nog aldrig ett problem, haha. Det blir nog bara för mycket. ;)

-

Sen så har jag och Lisa sagt att vi ska börja fara ut och springa två gånger i veckan, nu när all snö, slask och is försvunnit från vägarna! Och det är skönt att det slutat blåsa så mycket och kallt. Vi kanske börjar en gång i veckan (får se hur vi börjar), men inom kort ska det iaf vara två gånger i veckan. För nu måste vi verkligen få upp konditionen! Jag har ju haft så bra kondition förut och jag har bra uthållighet när jag har kondition, så det är ju bra. Så man orkar. Sen så ska vi snart springa broarna runt på skolan inne i stan. I typ Maj tror jag det är? För det är då gräs på marken och allt blommar osv. Men jag kunde inte vara med i både sjuan och åttan. I sjuan hade jag just varit förkyld och fick inte springa, sen i åttan hade jag fått en spricka på nått revben som gjorde fruktansvärt ont! Tack vare jag och Lisa då såklart haha! Tokiisar som vi är! ;D Lisa är bättre på att spring snabbt korta sträckor och jag har bättre uthållighet och orkar springa längre. Man kan säga att hon ÄGER på 60 meter och jag på att löpa. Styrke pass behövs ju som inte eftersom vi rider. Jag ska ringa henne snart, eftersom vi ska ut idag och springa. Får se hur det går haha! Blir nog mycket magmuskler av allt skratt! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback