Isabell - Valborgs! =D

Hej.

Idag har jag vaknat upp hos Lisa klockan 11:00. Jag cyklade hem och duschade sen åkte jag och Lisa in till stan. Där köpte jag ett par solglasögon och ett par skor som jag har velat ha sen typ Oktober 2010! De hade bara storlekarna 38-39 då och då hade jag frågat om de skulle få in mindre storlekar och då sa dom ja, för att dem var så nya. Och nuuu äntligen hade dom ett par 36:or! Så jag köpte mina efterlängtade skor!! xD

När jag kom hem hjälpte jag till i köket lite och sminkade mig. Vi har då främmande nu och jag ska då gå och äta nu. Det blir grillat! =] Resten av kvällen ska då tillbringas med Lisa och Jonna och säkert mer annat trevligt folk!

Ha härlig Valborg!

Så här ser jag ut idag!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback