Lisa - grönt kort (någon som vet?)

HEJSAN
jag har typ inte bloggat på,, 3 dagar?
nu ska jag iaf berätta om helgen.

FREDAG:
jag var med Isabell på stan och såg bio!, scream 4, aaaasbra ju!:D
sen for vi hem till mig och sov typ.


LÖRDAG:
jag och issa vaknade, gjorde oss klara och for till stallet, där det var dressyrtävlingar!
sen kom mamma och hämtade oss då lämnade vi våran katt pysen i kåge, sen då packade jag osv, sen for jag till jonna och sov där!
jossan och thomas var där och P så vi hade kul.
sen gickjag och jonna ut på kvällen=)


SÖNDAG
:
mamma hämtade mig hos jonna och vi for och hämtade pysen hem igen!
och sen kom massa hit, och kollade på vårat tak och så.
jossan och thomas kom hit och fikade och var lite trevliga:)
och nu sitter jag här och tråkar..


de där var min helg, i korta drag;)
imorn blire iaf att fara till stallet tidigt på morgonen.. jag ska nämnligen ta grönt kort!:D (så att man får tävla hästarna). jag är i stallet typ hela dagen, sen får vi se vad jag hittar på om jag och P ska till stan kanske=)

jag undrar vad man får göra när man tar grönt kort, någon som vet?


men aja, nu ska jag gå, puss
bloggar sen(L)


minnen från sommaren!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback