Lisa - Hachi♥

HEJ HALLÅ!
idag har man inte gjort så mkt då, eller har jag? jag vet typ inte vad jag har gjort idag?!
men aja, jag börjar med att berätta om gårdagen då och varför det inte blev så mkt bloggning.

min söta lillebror fyllde ju år igår, så vi hade främmande hela kvällen typ=)
och idag har jag solat asmkt så lite färg har man ju fått;D
men aja, nu börjar big brother snart så jag bloggar efter det och säger godnatt osv.
puss och kraam på er allihopa<3


såg denna BRA film för ett tag sen!
jag har sett den förr, men asså sjukt sorlig men bra film
HEJ HALLÅ!
idag har man inte gjort så mkt då, eller har jag? jag vet typ inte vad jag har gjort idag?!
men aja, jag börjar med att berätta om gårdagen då och varför det inte blev så mkt bloggning.

min söta lillebror fyllde ju år igår, så vi hade främmande hela kvällen typ=)
och idag har jag solat asmkt så lite färg har man ju fått;D
men aja, nu börjar big brother snart så jag bloggar efter det och säger godnatt osv.
puss och kraam på er allihopa<3


såg denna BRA film för ett tag sen!
jag har sett den förr, men asså sjukt sorlig men bra film♥
HEJ HALLÅ!
idag har man inte gjort så mkt då, eller har jag? jag vet typ inte vad jag har gjort idag?!
men aja, jag börjar med att berätta om gårdagen då och varför det inte blev så mkt bloggning.

min söta lillebror fyllde ju år igår, så vi hade främmande hela kvällen typ=)
och idag har jag solat asmkt så lite färg har man ju fått;D
men aja, nu börjar big brother snart så jag bloggar efter det och säger godnatt osv.
puss och kraam på er allihopa<3


såg denna BRA film för ett tag sen!
jag har sett den förr, men asså sjukt sorlig men bra film♥
HEJ HALLÅ!
idag har man inte gjort så mkt då, eller har jag? jag vet typ inte vad jag har gjort idag?!
men aja, jag börjar med att berätta om gårdagen då och varför det inte blev så mkt bloggning.

min söta lillebror fyllde ju år igår, så vi hade främmande hela kvällen typ=)
och idag har jag solat asmkt så lite färg har man ju fått;D
men aja, nu börjar big brother snart så jag bloggar efter det och säger godnatt osv.
puss och kraam på er allihopa<3


såg denna BRA film för ett tag sen!
jag har sett den förr, men asså sjukt sorlig men bra film♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback