Lisa - linser

HejsanHejsanHejsan
idag gick jag tidigare från skolan för att jag skulle till optikern och skaffa linser,, haha det gick faktiskt ganska bra men det svider sjukt mkt i ögonen så jag vet inte om dom åker in i mina ögon något mera?!..:/
jag har iaf tagit av mig linserna nu och satt på min glasögonen, skönt hehe;P

imorn har jag nationella i engelska, vi ska typ skriva massa..
sen blire ridning:D, men vi har bara teori..
nu börjar ju iaf hockeyn, ska ni se?=), de ska jag och mamma göra, eller mamma ska jag kommer nog sitta vi datorn och så;)

jag bloggar mera sen då
puss puss puss


Kommentarer
Postat av: J O N N A

Jag har ju linser nu så om du behöver hjälp så säg bara till ;*

Det är inte så svårt när man gjort det några gånger!

2011-04-12 @ 19:45:34
URL: http://jonnaejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback