Lisa - lockar!

HALLÅ!
idag på stan vart de lite shopping endå!, en stor börs (plånbok), 199:- och ett hårband, 14:-
jag kan lägga in bilder senare eller imorn vi får se:)
jag har iaf fixat mig klart nu, jag ska bara byta kläder men sminkning och hår är klart!
jag väntar iaf på jonna och sen kommer ju issa också=), emma och jonas ska äta grillat med oss, mumms!

aja, nu visar jag bilder på mitt hår och smink, bloggar kanske inget mera idag, men annars blire imorn.
puss och kraam och ha en jättebra kväll!(L)


lös ögonfransar!


jag lyckades göra lockarna med en platt tång, och de händer aldrig!;)
här är iaf jag ikv! (kanske slänger in en kvällens outfit, om ja hinner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback