Lisa - motion

GODMORGON
igår kom Linnea till oss=)
då bestämde jag, P och Linnea att vi skulle cykla in till stan och hyra en film:)
när vi väl hade kommit in till stan efter typ 50 min hihii:], då letade vi fram filmen och när vi skulle betala så sa hon i kassan att man måste ha lägg och det glömde vi hemma...
så vi ringde Lida, räddaren i nöden!:D
hon kom dit och hyrde filmen till oss! TACK!!

när vi kom hem och slog på filmen så sööög den.. hahahah
jag råkade iaf somna men P och Linnea såg på någon annan film;)

imorse vaknade jag vid halv 10=)
idag får vi väl se vad jag hittar på;)
vi pratade om att fara och bada eller något, men vi får se.
aja, jag ska iaf gå nu, men jag bloggar mera senare!
pussen;*


(google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback