Lisa - mumms

Nämen hej hallå!
igår han jag inte blogga, eller orkade inte kanske..:]
men jag gjorde inte så mkt, jag minns typ inte hahahah:P
men idag hade vi iaf en tidig dag!, nice;), jag och issa gick till coop och åkte hem med mamma, vi kollade även om dom hade suströmming, de vill jag och isabell äta till middag idag:D, men dom hade ingen.. men issas pappa skulle ju kolla nu när han slutar jobbet så, hoppas dom har!

jag har just sett på big brother, och sitter nu och lyssnar på musik
jag ska ju vara med issa sen så vi får se vad vi hittar på för någe kul, men de gör vi ju alltid så!

imorn blire en askul kväll med mina bästa flickor, jonna och isabell och kanske någon mer?, vi får se:)
vi kommer iaf ha askul tror jag!♥
vad ska ni göra på valborgs då?, hoppas ni kommer ha lika kul som mig:)
men aja, nu ska jag gå, eller nbej nu skojjade jag jag ska lyssna vidare på musik;]
puss puss, bloggar mera sen!


hoppas de blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback