Lisa - snebena

HEJSAN HOPPSAN
idag efter skoaln gick jag ju en sväng på stan, för jag tänkte byta en tröja, men jag bytte den aldrig för jag kom på att den passade endå haha;]

jag sja väl inte göra så mkt idag, eller jag och Isabell ska ut och sringa idag, assp omg vad vi ärr duktiga flickor!;)
jag har var iaf och provade skorna som jag la av igår, eller skrev jag det?:]
men iaf dom var perfekta!<3

aja, jag bloggar mera sen, efter jag och issa har sprungit.
åneej, vet ni vad jag just fick höra?, att idag vare ju pizza till lunch, och att mamma ska beställa pizza nu till middag också:P, mumms men det blir mkt skräpmat..

håll utkik om mera uppdate, jag vet att ni vill hhihi;)
puss och kraam då(L)




jag idag, kör på snebena igen ett tag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback