Lisa - umeå

godmorgon!
igår vart de inge mera bloggning, när vi kom fram till umeå gick vi till ica och handlade mat och sen solade jag och linnea på balkongen och drack cappuccino, sen vart de middag och efter de vart de ut på äventyr i umeå, jag och linnea cyklade till stan och tillbaka!:)
när jag och linnea kom in från cykelturen så bytta alla om till pyamas och sen låg jag, linnea, jossan och thomas och såg på scream 1 och sen vart de scary movie 1:)

nu på morron vaknade jag vid 10 och har typ bara tagit de lungt nu på morron och så!
idag bär de av hemmåt med bussen, nice!
jag bloggar iaf när jag kommer hem, de blir nog inge mera bloggning innan jag åker, men vi ser ju.
puss och kraam hörs sen!<33


bjuder!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback