Isabell - Dagens ridpass!

Idag gick det jätte bra! Idag tänkte jag köra på igen! Och då skärpte hon sig och ville verkligen jobba! Blev jätte glad! Formen var perfekt i nästan alla lägen! Hon förvånade mig lite! Hon var skit duktig!! =D Blev verkligen glad!

Det passet var jag nöjd över! Hon sökte sig ner verkligen!

Sen så fick jag ju också veta att Pontus var ledig andra kursen?!!? =O
Tydligen hade nog den som skulle ha honom hoppat av, eller valt en annan häst ist.. Så då kunde ju jag ha tagit honom.... Men jag är ändå väldigt glad att jag tog och provade Lavvan! Vilken pärla! <3

Vi hade stalljour idag. Det var lite jobbit att kliva upp, men när man väl var uppe och på stallet så var man pigg.
Men nu är jag jätte trött.. Man ska ju vara där från 08:00 - 16:00. Men vi fick sluta 15:00 för att vi var så snabba! ;)

Jonna (Lisas kompis) tog lite kort på jag och Lisa när vi red igår, så dem bilderna kommer. Kanke ikv! :)
Tack Jonna! =D

Nu sittar jag vid datoron och äter en morot och lyssnar på musik och kollar in bloggar. Sen så har jag också duschat och snart ska jag väl äta middag också. Skriver nog mer ikv.

Om Pontus hinner bli för gammal för att tävla innan jag hamnar i tävlinsgrupp eller så, så har jag funderat på Igor i typ 2-3 dagar. Vet inte varför? Jag har alltid velat prova honom, men inte någon tanke på att börja rida honom, men nu vill jag typ det! Asså det finns ingen sötare häst en han! När han tittar på en asså Guuuhh!! Vilken sötpoah! Han ser ut som en ponny i ansiktet! Och typ på kroppen också. Han är en ganska liten häst. Pontus är lite högre i mkh och Igor är nog på gränsen. Han är nog bara lite över ponny. Måste bara prova honom! Men aldrig i hela mitt liv jag släpper Pontus! Han ska jag rida så länge jag kan! ♥

Igor hette igentligen Ior. Men när han kom till SRK (skellefteå Ridklubb) så hade vi redan en häst som hette Prins Ior. Och alla kallar honom Ior, så då fick han heta Igor! :)



Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej! Jag hade Ior sommaren 2009. Har sökt efter honom på internet och äntligen hittat ett spår, haha. Vilken fin häst han är!

2011-12-09 @ 20:23:13
URL: http://josef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback