Isabell - Godnatt

Nu har främandet åkt. Jag har mest suttit vid tv:n hela kvällen. Inte ätit så mycket godis, typ bara två stycken. Men jag åt då god mat och det gick ner, så det var ju skönt! =)

Men nu har jag iaf bytt om och just nu kollar jag på bloggar och på den UNERBARA PONNYN jag vill ha!! :*
Jag dör typ om jag inte får den!! Det finns även en video på den som jag har kollat på typ tre gånger! hehe! ;)
Men nu gäller det bara att Lisa får så får säkert jag med! Hoppas, hoppas, hoppas!!! =D

Nu så har ju även jag och Lisa beställt från Hööks också! Men det blev en annan rotborste. Men den var också svartgrå men den jag beställde ser ut så här ↓

Godnatt! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

typ, några stycken:) En länkning vinner man!

2011-01-06 @ 13:28:54
URL: http://vinterponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback