Isabell - Hejja!

Hejja! Statestiken går uppåt! Fortsätt med det! =D
Och ge även förslag på vad ni vill se eller veta om oss eller om Miranda min medryttar ponny!
Det är bara att fråga på! ;)

Iförrgår hade jag sådan otur att jag tappade min mobil i toastolen... Så jag och pappa åkte till On Off och Expert igår och då köpte jag en XPERIA på Expert! Så nu håller jag på att lära mig den! Har ju aldrig haft halft toutch mobil förr. Inte ens en toutch. Men den äger!

Idag har jag och Lisa köpt lite godis på Coop, där vi sedan blev hämtade. Hemma har jag ätit middag, duschat, pluggat matte, sett 16 And Pregnant, ätit typ två bitar Daim Chocklad, smsat med Maja. Jag har ju gratis sms i ett år nu! =D Är så himla glad! Får 5000 gratis sms varje månad i ett helt år. Har också läst många olika bloggar och ganska mycket eftersom jag inte läst bloggar på nån dag så fick jag läsa ikapp på de bloggar jag följer! ;P

Imorron blire ridning, så det ska ju bli kul. Kanske kommer det nå bilder! :)
Men nu måste jag verkligen sova. Om jag missade nånting så får jag väl skriva det imorgon då, men nu måste jag sova. Här är också en bild på hur min nya mobil ser ut!

- Godnatt



Kommentarer
Postat av: Maja Jonsson

Japp, det är köpt på hööks =D

2011-01-19 @ 07:31:21
URL: http://vinterponnyer.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLING PÅ BLOGGEN!

touch mobiler är bäst

2011-01-19 @ 10:17:32
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback