Isabell - John Tucker Must Die!

Hejsan.

Idag är jag sorjligt nog också sjuk... Men snuvan är mindre och rinnandet i ögonen med. Men jag är helt slut och är fortfarande lite snorig och tät i näsan, plus att jag ständigt har lock för ena örat... -.-

Men ikv har jag iaf sett John Tucker Must Die. Den är jätte bra! Jag har ju sett den några gånger förr, men det var flera år sedan sist. Så det var kul! Sen så har jag väl annars bara ätit lite godis och god mat och sett lite av ett program som handlade om Robbie Williams och hans band "Take That". Nu ska jag bara se videon igen på den där ponnyn jag vill ha och sen ska jag gå och lägga mig, så med denna text säger jag


Godnatt .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback