Isabell - Lååååång dag.....

Suck...

Jag har inget att göra.. Sitter bara här och är sjuk och önskar att jag hade den där ponnyn.
För några dagar sedan fick jag ett rakt nej. Men sen tjatade jag på mamma och frågade om jag inte skulle kunna få ha henne på prov över hela sommarlovet och sen fick vi se om det går bra. Så då sa hon att hon inte kunde svara på det, så vi får väl se. Det är väl mest pappa jag får tjata på isf... Hur nu det går... :/

Vi får väl se om jag är frisk imorgon. Får väl se vad jag hittar på ikv. Har bara slöat i soffan idag. men jag har tänkt hela dagen igår och idag att det vore kul att scrappa, så vi får väl se om jag hittar på något kul jag kan göra.


Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback