Isabell - Morgon!

Hej!

Idag har jag bara slöat och sovit länge. pappa sa att det skulle typ vara -20 grader idag och när jag steg upp och kollade var det -23... Så det blev ingen Miranda idag... Jag och Lisa tänkte ju igentligen fara dit så skulle jag få prova unghästen Rist och då skulle hon ta Miranda, men eftersom att det skulle vara så kallt, så blir det imorgon istället! Så det ska ju bli spännande! =D

Så idag fick jag ju som sagt sova ut! (:
Men ikv ska iaf jag och Lisa på bio! Vi tänkte igentligen se The Tourist, men den ska typ inte komma ut här... :(
Eller så har den inte kommit ut här än. Vi får väl se. Det finns så SJUUUUKT många filmer jag vill se som kooommmmmmer ut, men inte så många som går just nu som jag vill se. Förutom en och det är den vi vill och ska se idag! Det är en komedi som är typ bådas favorit gener (jag menar, vem gillar inte att SKRATTA!?! x'D) och den heter "Meet The Fockers". Med Ben Stiller i huvudrollen. Han är en mycket bra skådis! =]

Men nu måste jag gå och duscha. Ses sen, Puussz! ♥



Kommentarer
Postat av: Carro

Fin blogg!

2011-01-15 @ 19:19:24
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback