Isabell - Nehe!?!

Hej.
Idag skulle vi ju igentligen ha hk prov, men det blev visst inte. Vi har provet nästa vecka ist..
Idag efter skolan gick jag och Lisa på stan. Hittade massa saker jag vill ha, men köpte inget.
Lisa köpte skor och presenter till sin syrra som fyller 18 år imorgon! GRATTIS PAULINA!! =D

När jag kom hem åt jag. Idag har det verkligen varit en skratt dag för jag och Lisa! Vi har inte kunnat sluta bara! Allt har varit så kul idag! Hahahha!! xP

Nu ska jag göra SO, för vi har ju prov imorgon om första världskriget.. Sen så kan jag ju ta kort på de sakerna jag säljer och lägga ut dem på bloggen! Skulle ni vilja det? KOMENTERA ISF!! =D

Bloggar mera senare, puss ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback