Isabell - Nyheter

Hej.

Igår tänkte jag och Lisa beställ lite grejer från Hööks, men det ska vi göra idag ist. Idag vaknade jag klockan 11:00. Eller jag blev veckt då. Sen så fickade jag lite och satt mig vid tv:n. Sen satt jag mig vid datorn, men bara i tio minuter för att pappa skulle ha den då. Sen åt jag lunch. Men inge mycket för jag har ju ingen aptit. Så jag se till att inte äta så mycket just nu så då kanske jag kan äta en rejäl middag ist! Vi ska ju ha främmande och jätte god mat, så då vill man ju äta mycket och vara hungrig! =D

Sen så var ju Lisa hos den där gubben idag också! =D Men jag kunde inte följa eftersom att jag är sjuk... Men han sa iaf att vi fick komma när vi ville och rida en av hästarna och sköta om de andra två! =D Men sen så har han två stallplatser lediga också och då sa jag det till pappa och då kanske det inte kostar någon hyra heller, eftersom vi kommer ju lära känna varandra eftersom vi kommer ta hand om hans hästar också litegran. Men han sa nej... Men sen kom mamma hem typ ganska så nyss och då pratade jag med henne och sa att Lisa hade sagt det till sin mamma också och att hennes mamma hade sagt att de skulle prata om det när hon kom hem, så då sa mamma att vi också skulle kolla! =D Det var som om att det gick, för det ända hon sa var: Men hur blir det på sommaren då? För vi har ju stuga i Burvik och kommer vara där på sommaren som alltid och du får ju inte vara hemma själv hela sommaren. Men då sa jag ju bara att vi tar med den till stugan och har den hos min kompis farmor och farfar som vi känner och där har jag alltid haft Miranda i 3 sommrar och de bor jätte nära vår stuga! =D + att min kusin kanske ska skaffa stuga där också! Och hon har ju egen häst, så då kan de vara i samma hage och vi kan rida tsm! =D Värsta ÖnskeDrömmen!!! =D Men hon lovade inget.. Så vi får se. ;)

Vill ni kanske se vad jag ska beställa från Hööks? :) Tänkte sattsa på blå outfit i borstar och så, men de var slut i blå på en borste... Och jag är ganska petig när det gäller att det ska vara snyggt! Så jag ska ta svart/grå ist. Men det blir nog bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback