Isabell - Ramlade!

Hej, haha!

Idag ramlade jag och Lisa när vi skulle gå till Coop och åka hem med Lisas mamma HAHAHHAAH! x'D Jag klev på en snöklump som rullade och då drog jag med mig Lisa för vi höll i varandra, eftersom ingen av oss ville gå före för vi tror att vi ska putta varandra HAHAH!

På Coop köpte vi en dricka och en liten chips påse. Jag får bara sluta med det asså! Jag sa till Lisa att om vi ska bli hämtade där nån fler dag så får jag inte köpa godis men en dricka. Men jag ska försöka att inte köpa det heller, beror på hur törstig jag är. Men jag har nyss gjort lasange med min lillebror. Så den ska bli uppäten snart! Moa hahahaah! x)

Idag hade vi ju musikprov. Det gick väl ganska bra, men jag tror jag hade fel på en sak, för jag missade en sak som man skulle läsa.. Men aja, hoppas jag får G iaf! ;) Men det tror jag.
Nu sitter jag iaf och läser bloggar, lyssnar på musik och bloggar själv. Ikv ska jag kolla om det går nått bra program på tv. Skönt med helg snart iaf! Ses senare! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback