Isabell - Ridpasset igår och idag

Jaa, som sagt så vet ni nog att vi har en tävling på gång, så KOMENTARA!! =D

Igår hade vi fritt pass! Vi är ju bara 5 st i våran grupp så då har man ju mkt utrymme (trodde vi...).
Det rider ju alltid två grupper samtidigt, så då har man en sidan var, men då tydligen hade de inte hett för skynket, så då skulle alla rida i hela manegen och dem i andra gruppen som går i en mkt lägre grupp är typ 10 personer i deras grupp, så det blir AS SMOCKAT!!!??? (Arg...). De har ju massa små ponnyer, så varje gång man är på en volt och nån ponny kommer in på den, så måste man typ jämt bryta av... -.-

Men annars gick det väl sådär/bra. och ridpasset som var idag så gjorde dem precis samma sak! :(
Och det gick också sådär/bra, fast lite bättre iaf. Men man kan ju inte göra samma saker som man vill... Imorgon har vi iaf stalljour.. Suck........ Ska vara på stallet 08:00 imorgon.. Så nu måste jag gå och lägga mig.

Jag kan berätta lite om min allmänna dag imorgon. Lite saker som inte handlar om stallet! =]

Godnatt/Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback