Isabell - Sjuk...

Hej.

Idag när jag vaknade mådde jag inte så bra.. Men det var ju sista dagen på kursen och jag ville verkligen dit, så jag for ändå. Kändes som om att jag ville spy, men efter ett tag gick det över för att jag hade tagit en alvedon på morgonen.

Men jag har haft ont i huvudet hela dagen. Ridpasset var iaf för Hanna Zingmark! Det var jätte kul! =D Vi gjorde en jätte rolig övning som tog typ hela lektionen. Vi tog det både i trav och galopp. inte för att skryta men... DEN HÄSTEN ÄGER!!! Min lilla ängel!! (L). Hon är så duktig!! :* Men sen när vi skulle ta det i vänster varv (som hon har det jätte svårt för), var det lite kämpit i början, men sen var hon jätte duktig!! LOVE HER!! ♥
Sen efter ridpasset var alla hästar jätte svettiga, så vi spolade av dem och la på dem en filt.

När jag kom hem skulle jag och Lisa fara iväg till de där hästarna som vi kanske ska få bli medryttare på, men jag mådde inte så bra.. Och sen så fick jag inte för att jag mådde så dåligt.. Idag har jag haft ont i huvudet, ont i magen som om att jag skulle vilja spy, frysit och svettas hela dagen! Jobbit... Jag tog också just tempen och jag hade 38,8. Så det var nog tur att jag inte for. Annars hade jag väl blivit ännu sjukare. Plus att jag har så himla ont i mina ben! Helt slut körd!...

Aja, nu ska jag nog göra en tidig kväll. Puus, ses! ♥



                                                 M I N  Ä N G E L  ! ! ( L )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback