Isabell - Sova

Hej.

Nu ska jag gå och lägga mig. Har sett på tv och pluggat lite och varit inne på datorn. Nu ska jag bara läsa lite om en hästras, sen ska jag gå och lägga mig.

Har ni hört att det typ ska komma en ny kategori i ponnyer? Vet nån om det är sant att det typ ska finnas E-Ponnyer till hösten eller år 2012? Det är då vad jag hört. Och att de ska vara från 149-159. Och att det då kommer att vara en liten stor häst. Det är ju ganska bra ifall man vill tävla sin ponny och man är över 18. Då får man ju tävla den ändå! Eftersom det är en liten stor häst, men typ ändå en ponny?




                          · Med denna söta bild säger jag - Godnatt <3 ·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback