Isabell - Stallet

Hej.

Idag fick vi sluta en timme tidigare för att en lärare vi skulle ha kom inte. Vi har just bytt schema och tider och sådant, men det kanske inte hon visste? Eller så var hon borta eller sjuk. Men vi gick iaf! ;)

Sen gick jag och Lisa iaf på stan och jag är såååå himla glad!! =D
För äntligen hittade jag ett snyggt par jeans som hade super smala ben! Jag har ju så smala smalben så jag kan ju nästan inte ha något jeans par... Det HATAR jag!... Men de passade och det var stretch tyg, så det var ju bra och härligt!

Efter stan åkte jag och Lisa vidare till stallet. Jag fick min älskling Pontus!! Men det gick inge bra.. Jag har ju inte ridit han på ett bra tag, så jag är ju inte van. Han är ju lite små stel i halsen och han var dessutom överhyperpigg!.. Så när man skulle göra halt gick det inte så bra eftersom han fortsatte att gå men höjde bara huvudet... -.- Suck... Plus att på en volt i galopp började han bråka och vara bångstyrig mot mig och slängde sig åt sidan två gånger!! Så att han höll på att galoppera in i en annan häst... Men man blir ju van. Jag älskar ju honom och kommer alltid att göra det, det är bara det att det var så länge sedan jag red honom.

När jag kom hem duschade jag sen gjorde jag egna hamburgare, köttet och allt eftersom jag har hk-prov imorgon så då skulle jag öva en gång. Det gick jättebra och dem blev jättegoda! ^^'
Sen gjorde jag lite SO för vi har prov på fredag på första världskriget. Men det gick faktist bra! Kunde mer än vad jag trodde! =D

Nu har jag läst lite bloggar och nu ska jag sova! Tänkte igentligen göra en tidig kväll, men det blev visst inte så, som vanligt...

Ps. Jag kan lägga in bilder på jeansen imorgon. Och ska försöka lägga upp bilder på vad jag säljer. Ska försöka hinna! ha det gött, Puss! :*


- Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback