Isabell - Tatung!

Hej!

Idag fick jag, Lisa och fyra andra tjejer i våran klass sluta tidigare för att vi skulle fara och äta på en restaurang som heter Tatung inne i stan med en fritidsledare från våran ungdomsgård. Det var jätte trevligt och god mat! =D
Plus suuuper god efterrätt! Jag och Lisa beställde efterrätt tillsammans och det var tur för annars hade vi inte orkat, den var jättestor! Vi tog en banana splitt! Suuuuuper goood!! (L) ·Himmelriket·

Efter det fick jag, Lisa och Sanna skjuts hem av våran fritidsledare som heter Johanna. Så när jag kom hem har jag städat i garderoben (som jag inte hann igår..) och plockat bort lite kläder som är för litet och sånt jag aldrig använder. Plus att jag har tagit ur alla grejer ur min ridbox. Då hittade jag även lite fler saker jag ska sälja =D
Ska städa upp grejerna, ta kort på dem, lägga ut dem på SRK på anslagstavlan och kanske på bloggen om ni vill?

Idag hann jag och Lisa även kolla lite på Gina Tricot för jag ville gå dit innan vi skulle äta. Så då hittade jag två plagg som jag hade tittat på på deras hemsida och det var rea på ena! =D
En kostade 199kr och den andra kostade 49kr. Såhär ser dem ut ↓

                     Fram                                              Bak


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback