Isabell - Tråkigt..

Hej.

Jag har absolut inget att göra.. Jag är ju sjuk också, så det finns inte så mycket att göra heller. Jag har inte sovit så mycket inatt heller. Det har varit varmt och kallat hela tiden. Jag har vaknat och somnat om och vaknat och somnat om. Så jag får hoppas att jag kan sova inatt ist då. Men min temp har iaf gått ner. För jag tog en alvedon innan jag la mig igår. Men jag vaknade typ 10:20 men steg upp typ 11:00 eller lite tidigare kanske. Då hade Amanda just ringt för jag och hon skulle på stan idag och shoppa på mellandagsrean, sen skulle vi se på bio inne i stan och sen skulle vi sova hos henne. Men då blev ju inte det då... -.- Så vi skulle höras någon dag i veckan och kolla om det går då ist. Imorse hade jag iaf 37,9 grader, så jag har fortfarande feber. Men jag hoppas det känns bättre imorgon då vi får främmande.

Det jag har gjort har väl varit att jag suttit och sett tv (gör det även nu) ätit chips och druckigt en trokadero. Har ingen aptit för mat. Åt ingen middag igår och ingen frukost och lunch idag... Men så är det ju när man är sjuk, magen vill inte ha någonting. Men därimot har jag drukigt ton av vatten och det är ju bra iaf. Sen så har jag tittat på D-Ponnyer på hastnet.se över hela Sverige! Har letat igenom var ända sida! Men det tog typ ändå inte så lång tid? =O Har hittat många fina. Nu sitter jag också framför datorn och TV:n. Men jag ska nog stänga av datorn nu och bara se på tv. Vi ses senare, Puuussss! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback