Isabell - Tydligen förkyld??

Hej.

Hela tiden jag har varit sjuk har jag haft feber, ont i huvudet, ont i magen och ont i halsen + en outhärlig hosta!...
Och igår kändes det som om jag var på förbättringsvägen, men sen så när jag vaknade idag så har det bara varit snor, snor, snor, snor och åter snor... Så sjukt jobbit!! Håller typ på att bli galen!! xS + att jag svettas som en gris och det är hosta (men inte lika ont i halsen) och rinniga ögon...

berättar väl lite kort om min dag senare eller imorgon, inte för att det är så intressant men... Men nu ska jag se Snuten I Hollywood med Andreas om jag orkar... -.-, så vi ses! Pusss! <3

Ps. Jag får tjata på Lisa att hon ska skriva snart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback