Lisa - 1,2,3 ost

Hejhej
Idag efter skolan for ju jag och Isabell till stallet! Vi hade den söta barngruppen och vi körde 1,2,3 ost med dom haha skitsöta!, sen körde vi under hökens vingar kom:)
Jag gick iaf till Evita, och asså hon hugger typ efter än?!, men just därför så fastnar jag för henne!, jag vill börja tävla henne, men jag vill ju tävla Kit, men han är ju bara ponny och snart 18år, men Evita är typ 11 eller så och hon är häst!!! SÅ INGEN TAR HENNE!!!!!!!!
Men jaa, jag vet inte vad jag ska säga, jag är såååå trött, så jag ska typ sova nu, såg ni Let's dance förresten?=) jag tyckte dom andra skulle ha åkt ut iaf hihi:P
Men aja, bloggar hära imorgon
pusspusspuss


EvitaGumman♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback