Lisa - Browny:*

Hejsan hejsan!
Idag var ju jag på ridningen!:D
Jag fick Browny!!!, första gången♥ han var asfin!=D
Men han var lite oupfostrad om man kan säga det så haha.
Hanna sa iaf att vi passade jättebra tillsammans och att det var bra att jag vågade säga till honom!:), för han kan som fara iväg åt ett håll och det gjorde han men då sa jag åt honom då sa hanna: du är en riktig Browny ryttare du!:)
Jag och Isabell är iaf helt chokade för att vi rider med så duktiga och att just vi får vara i den gruppen!, men det är ju jättebra!=)
Men aja, hare så hörs vi imorgon, det blir ju skola imorgon.. men jaja
justja, dom har lagt ut helt nya bilder på SRK:s hemsida Kit vart asbra, min lilla ängel!
puss & kram(L)


Browny♥


Kit♥


Fandango♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback