Lisa - Huvan = min och Kits!

Nu har jag fått min finfiinaa huva! äntligen är den min och Kits!♥
Idag var jag iaf hos skolsyster och kollade mina knän, för jag har så ont vad jag än gör!!

Mina problem var: Att jag nöter typ på brosket i knäna när jag böjer dom och massa så hon sa:
* Jag måste ha speciella skor.
* Speciella sulor i skorna.
* När jag sitter får jag inte ha böjda ben bara raka.
* Jag får inte sitta på knä.
* Och jag måste gå hos en sjukgymnast.

* Jag måste kanske även ta ett uppehåll från ridningen..!?!, men jag vägrar!!!!!!

Jag får iaf hoppas att det blir bättre!.. Men vi fick iaf sluta kvart i 1 idag, nice!;)
Vi ska snart äta sen blire let's dance wihoo!, men aja bloggar senare!
puss på er allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback