Isabell - Buster <3

Hejsan.
Jag har inte så mycket att skriva om just nu, så jag
tänkte lägga ut lite sommar bilder på en alldeles speciell
hund som jag saknar sjukt mycket!! Han var verkligen en
Isabell-hund... Det tyckte Olivia också haha.. ;] Det är hennes
kusins hund. Hon fick låna honom några dagar i sommras. Då
var han bara valp Typ nio månader kanske? Han är så busig
och ÄLSKAR att bada! Hoppar från bryggor och allt! Helt
underbar! Men lite ouppfostrad haha ;) Men det är ju valpar.
Men han lyssnade väldigt bra på mej.

Det ända jag har gjort idag är väl att jag har ätit rester till
lunch för ett bra tag sedan och sen så har jag duschat och
ska sedan fixa håret och sminka mej osv. Nu sitter jag vid
datorn och försöker läsa ikapp mej på lite bloggar och lyssnar
på musik.








































Så här ser man ut efter man varit med Buster<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback