Isabell - De e då ba läxa.....

Jaaa,, Livet ärå ba jobbit....
Kan knappt vänta till sommarlovet och slippa all den skit i skolan...

Det är då bara prov och läxor hela tiden.. Alla säger åttan är jobbigast, men helt ärligt så äre inte det.
Jag tyckte den var likadan som sjuan typ ingen skillnad. Men nian är då jobbigast enligt mig.


Nu måste jag gå och göra klart svenska läxan för att jag inte hann klart den på skolan, sen måste jag plugga HUUUUUUUR mycket matte som helst. Ligger inte bara lite efter och vi har prov på onsdag..... -.-
Sen måste jag läsa ut en engelska bok till på onsdag också som jag typ inte ens har hunnit hälften i.

Så det är bäst att jag börjar nu så kanskeeee jag blir klar 04:00 ?....-.- ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback