Isabell - Design! =]

Hej.
Nu sitter jag och lyssnar på musik. Jag har ju äntligen kokat
ihop en blogg design! =] Det kanske inte blev den bästa, men
det funkar ett tag iaf. Jag skickade den till Lisa nyss, så hon
kommer väl lägga upp den senare idag. Jag vet tyvär inte hur
man gör... Härligt med sportlov snart iaf! Bara fredagen kvar!! =D
Sen kommer jag spendera en underbar kväll med pojkvännen
imorgon och åka till hästen på lördag, sen åker jag vidare till Amanda
och sover där, sen åker jag till Åre med henne på söndag! =D Så jag
kommer typ göra en lista på de saker jag ska ha med mej. Kan ju ta kort
på jackan ikväll och lägga ut den här på bloggen så får ni se hur den
ser ut! =]


Charles Owen

Förr tyckte jag att dessa Charles Owen hjälmar var det fulaste hjälmar
jag någonsin sett! Och nu tycker jag att dem är ur snygga! =D Vill bara
ha en sån! Men synd att dem är ganska dyra... Men alla säger att dem är
jätte sköna! Och det är väldigt snyggt när dem har glitter diamanter där bak
på rosetten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback